Tortilly s grilovaným halloumi sýrem

Pro ty, kdo ještě neslyšeli o sýru halloumi, mám dobrou zprávu - máte se na co těšit! Poprvé jsem měla příležitost tuto neskutečnou záležitost ochutnat někde v nočním bistru. Měla jsem hlad a brala cokoliv, ale hned po prvním soustu mi moje chuťové buňky děkovaly. Mimochodem je to sýr, který se vyrábí ze směsi kozího, ovčího a kravského mléka s přidáním menšího množství máty. Je možné jej grilovat, smažit, strouhat nebo jíst rovnou syrový. Další důvod proč ho milovat, neroztéká se! A ta konzistence... je prostě božská! Škoda jen, že jsem zatím neobjevila moc míst, kde se dá sehnat.


Suroviny:
  • 4 tortilly
  • 1 balení halloumi
  • 2 zelené papriky
  • směs listových salátů
  • olivový olej
  • sůl, pepř
Dresing:
  • 1 bílý řecký jogurt
  • hrst čerstvého kopru
  • pár kapek citronové šťávy
  • sůl, pepř

Halloumi nakrájíme na plátky, papriky zbavíme semínek a nakrájíme na proužky. Vše dáme na gril a potřeme olivovým olejem. Papriky po grilování osolíme a opepříme, halloumi posypeme pouze pepřem. Tortilly potřeme dresingem, kterou připravíme pouze smícháním všech surovin, poklademe salátem, sýrem a grilovanou paprikou, poté ještě pokapeme trochou dresingu a zabalíme.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Nedávno přidané

recentposts

Náhodné příspěvky

randomposts