Avokádový pudink s malinovým chia džemem

Jednou mě tak přepadla odpoledne mlsná a chtěla jsem si udělat nějakou zdravou svačinku. Moc dobře si vzpomínám, jak mi mamka vždycky dělala klasický pudink s ovocem a piškoty. Mňam. Ale nechtělo se mi vařit a pak čekat a foukat, dokud pudink nezchladne. Takže jsem vzala mixér a mixovala a mixovala, dokud nevzniklo něco, co se celkem dost podobá čokoládovému pudinku.


Suroviny:
  • 1 avokádo
  • 1 banán
  • 2 lžíce kakaa
  • 2 lžičky agáve sirupu
Avokádo oloupeme, vypeckujeme a spolu s oloupaným banánem rozmixujeme dohladka. Přidáme kakao, sirup a ještě v mixéru promícháme. 

Chia džem:
  • 1 hrnek malin (250 ml)
  • 1 lžíce vody
  • 1 lžíce chia semínek
Maliny s vodou rozvaříme, přidáme chia semínka a necháme nabobtnat. Dle chuti můžeme ještě přisladit.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Nedávno přidané

recentposts

Náhodné příspěvky

randomposts