Salát z baby špenátu a kozího sýra

Už se nám to jaro blíží. A čím tepleji je, tím větší mám chuť na čerstvou zeleninu a ovoce. Hrozně jsem se těšila na víkend, že bude krásně, sedem si na terásku a naobědváme se pěkně na sluníčku. Už jsem s tím nějak počítala a nakoupila si plno zeleniny a tak různě. Cha. Jenže jsem asi nějak správně neodhadla to počasí no. Místo sluníčka se na mě řádně šklebily mraky. Taaak jsem si tu náladu aspoň malinko spravila tímhle salátkem, který by se mi přece jenom líp jedl na té terase...


 Suroviny:
  • 125 g baby špenátu
  • 50 g rukoly
  • asi 5 sušených rajčat naložených v oleji
  • 2 lžíce piniových oříšků
  • 100 g kozího sýra
  • 2 lžičky kapar
Zálivka

  • 3 žloutky
  • 3 lžíce olivového oleje
  • 2 lžíce jablečného vinného octa
  • 1 lžička dijonské hořčice
  • sůl, pepř

Baby špenát a rukolu omyjeme a necháme okapat. Pinie na sucho opražíme, rajčata nakrájíme na menší kousky a vše dáme spolu se špenátem a rukolou do větší mísy. Přidáme rozdrobený kozí sýr a kapary. Zálivku připravíme tak, že žloutky vyšleháme s olejem dohladka. Potom přidáme ocet a hořčici a  opět šleháme do hustšího krému. Na závěr osolíme, opepříme, vlijeme na salát a důkladně promícháme. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nedávno přidané

recentposts

Náhodné příspěvky

randomposts