Arašídové cukroví

No jo, sice mírně opožděně, ale přece. Aspoň máte inspiraci do budoucna, což sice asi znamená až za rok, ale snad nevadí. Tohle cukroví jsem chtěla zkusit, protože mi bylo přivezeno poněkud větší množství burákového másla a já najednou nevěděla, co s ním. Mezi nadšence, kteří ho hltají po lžících totiž nepatřím, to ale neznamená, že není mým favoritem. Jen se držím hesla čím míň, tím líp. Jsem příliš lína na to, abych si máslo vyráběla doma, ale určitě to můžete vyzkoušet. Třeba mě někdy v budoucnu taky chytne tvořivá...

Suroviny na těsto:
  • 200 g hladké mouky
  • 70 g moučkového cukru
  • 150 g másla
  • 1 vejce
  • 2 lžíce solamylu
+ nasekané nesolené arašídy a bílek na ozdobu a máslo na slepení

Suroviny smícháme a zpracujeme v hladké těsto. Rozválíme a vykrajujeme požadované tvary. Vyskládáme na pečícím papírem vyložený plech, polovinu necháme jen tak, druhou potřeme rozšlehaným bílkem a posypeme nasekanými arašídy. Pečeme v troubě vyhřáté na 180° dozlatova. Po vychladnutí slepujeme arašídovým máslem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Nedávno přidané

recentposts

Náhodné příspěvky

randomposts